You are currently viewing Urfa Turu

Urfa Turu

1.GÜN – TRABZON GAZİANTEP

Akşam saat 19:00’de acentemiz önünde buluşup, işletmemize ait yeni, bakımlı, teknolojik otobüsümüze yerleşip, deneyimli araç ekibimiz ve rehberimizle ilk varış noktamız olan Gaziantep’e  gitmek üzere çeşitli mola ve araç içi ikramlarla panoramik yolculuğumuza başlıyoruz.

2.GÜN – GAZİANTEP HALFETİ

Sabah saatlerinde Antep’e ulaşıyoruz, zengin menülü kahvaltımızın ardından kültürü ile dikkat çeken Doğu`nun Paris`i diye bilinen, Gazi şehrimiz Antep’e ulaşıyoruz. Gaziantep’teki ilk gezi noktamız Birecik Barajının suları altında kalan tarihi Zeugma Antik Kentinden çıkarılan mozaiklerin sergilendiği GAZİANTEP ZEUGMA MOZAİK MÜZESİ olacak. Gizemli Halfeti şehir gezisini ve tekne turunu bitirdikten sonra kalacağımız otele doğru hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN- ŞANLIURFA HARRAN

Otelimizdeki kahvaltımızın ardından  Balıklı Göl ve Hali-ül Rahman Gölü ve Camii, Ayn-ı Zeliha Gölü İbrahim Peygamber Makamı, İbrahim Peygamberin ateşe atıldığı yer, Rızvaniye CamiiMevlid-i Halil Cami’yi ziyaret edip, Kapalı ÇarşıKilimcilerİsotçularDemircilerBakırcılar Çarşıları ve Gümrük Han‘da vereceğimiz serbest zaman içerisinde alışveriş yapabilirsiniz. Daha sonrasında 1963 yılında tarlasını karasabanla sürerken bulduğu oymalı taşı müzeye götüren bir çiftçinin sayesinde bulunan Göbekli Tepe‘ye ulaşıyoruz. ( Eğlence bitiminde yeniden otelimize dönüyoruz, konaklama otelimizde.

4.GÜNVİRANŞEHİR MARDİN

Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında, Şanlıurfa ilimizin Viranşehir ilçesinde bulunan Hz.EYYUB Peygamber ve EL-YESA(İLYAS) Peygamber’in türbelerinin, yaşadıkları köyün ve şifalı su çeşmesinin görülüp gezilmesinden sonra, Mardin ilimize doğru hareket ediyoruz.

5.GÜNMARDİN MİDYAT HASANKEYF

Otelde yapacağımız kahvaltıdan sonra, kısa bir panoramik yolculuğun ardından Midyat’a ulaşıyoruz. İlk durağımız ise birçok dizinin çekim alanı olanMidyat Konukevi olacak. Sivil mimarinin en güzel örneğini göreceğimiz bu konağın ardından Telkâriciler Çarşısında alışveriş için verilen serbest zamanı takiben Hasankeyf’e ulaşıyoruz.

6.GÜNHASANKEYF TRABZON

Gerekli molalarımızı vererek panoramik bir yolculuğun sonunda, sabah saatlerinde Trabzon’a varışımızın ardından bir başka tur gezisinde buluşmak üzere vedalaşarak gezimizi sonlandırıyoruz…